Pieris: Reklámfilm forgatókönyvíró pályázat 2012
Megjelent: 2012, szeptember 30. Idő: 11:35:38
Témakör: Lejárt pályázatok



Reklámfilm forgatókönyvíró pályázat 2012

A pályázat kiírója: A Budapest Film Academy (BFA) és az Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) együttmûködésében szakembereket képzõ, gyakorlati oktatást is biztosító angol és magyar nyelvû nemzetközi filmakadémia.

A Budapest Film Academy/ELTE és a Marquard Media közösen olyan kreatív reklám ötleteket vár a Men’s Health férfi magazin népszerûsítésének céljából, amelyek hatékonyan képesek vírusvideóként is terjedni az interneten.

A beküldött ötletekre vonatkozó elsõdleges elvárás, hogy eredeti, emlékezetes, kifejezõ legyen, mely azonnal megragadja nézõinek figyelmét, s vírusvideóként megosztásra sarkall. Legfontosabb az ötlet eredetisége, szellemessége, a jelentkezõ kreativitása.

A beérkezett forgatókönyvek közül a legjobbat a Budapesti Film Academy diákjai a nyertes íróval közös együttmûködésben elkészítik. Kiváló lehetõség ez, hiszen egy profi kiadó vállalat reklámjának megírásáról van szó, melynek során lehetõség nyílik arra, hogy sikeres reklám szakemberekkel, filmkészítõkkel dolgozhassanak.

Feltételek

A forgatókönyvek a következõ ötletek egyikének felhasználásával kell elkészülnie, esetleg minimális változtatásával kell élnie:

- Milyen hétköznapi helyzetek lehetnek izzasztó és megerõltetõ megpróbáltatások egy olyan férfi számára, aki nem elég edzett, nem törõdik magával. Milyen hátrányok származnak belõle? Pl. nem éri el a buszt, ami után futni kellene, ezért lekési a randevúját és egy fittebb társa elhappolja elõle a lányt. A fitt fiú zsebében vagy autója hátsó ülésén pedig ott van a magazin. Szeretnénk pozitív üzenetet közvetíteni, ennek érdekében azokra az elõnyökre kellene koncentrálni, hogy a férfi MH-t olvas.
- Milyen szuperhõshöz hasonló képességekre tehetnek szert, ha követik a MH tanácsait?
- Ha menõzni akarnak a csajoknak, segíthet a MH!
- Az egész világ egy edzõterem (hétköznapi helyeken is lehet edzeni, az utcán, egy üzletben, egy aluljáróban…)
- A magazin 6 pillérének bemutatása vicces és kreatív módon.
- Idõsek beszélnek napjaink fitnesz/futás/egészség/pénzügy témáiról viccesen, miszerint unokájuk, gyerekük milyen furcsa dolgokat mûvel („térikszel”, futnak és nem muszájból, alig isznak) ami számukra érhetetlen, vagy azt hiszik, hogy a trx egy drog stb..)
Fontos, hogy a videó legyen humoros, mert a MH magazin is az, de ne erõltetett módon. Kerüljük a videóban a sztereotípiákat (Pl. az elhízott férfi rossz, az izmos jó…).

A fentieken túl örömmel vesszük a pályázók egyéni meglátásait is.

Díjak

A pályázat fõdíja, a gyõztes érdeklõdésének leginkább megfelelõ, egy szabadon választott (író, rendezõ, producer, operatõr, vagy vágó-hangmérnök) filmkészítõ kurzus a Budapest Film Academy/ELTE a következõ (2013 tavaszi) szemeszterében.

Elbírálás

A Budapest Film Academy a beérkezett anyagok közül kiválasztja az öt legjobbnak ítélt forgatókönyvet. Ezeket prezentálja a Marquard Media kiadónak, aki végül kiválasztja a nyertes ötletet.

További információ

email: contest@budapestfilmacademy.com
web: www.budapestfilmacademy.com

Megjegyzés: Beküldési határidõ: 2012.október.20



A weboldal neve:
Pieris · Πιερίς
interaktív művészeti portál
www.pieris.hu

A pályázat linkje:
https://www.skin.pieris.hu//palyazatok/olvas/palyazat/366